שיווק פרסונאלי: כך עושים את זה

תחום הדפסה הדיגיטלית עובר מהפכה תפיסתית בעולם בכלל ובישראל בפרט.
בצד יכולות טכנולוגיות משופרות,משווקים ומשרדי פרסום מתחילים להבין את התמורה העצומה על ההשקעה שמציע שיווק פרסונלי.
העקרונות הבאים ילמדו אתכם על אילו נקודות יש לשים דגש, בדרך לקמפיין מנצח:

שינוי בתפיסת הלקוח

חשוב להבין ששיווק פרסונאלי רואה לנגד עינו את הלקוח – את הרצונות שלו, אורח החיים שלו והדרישות שלו.
דיוור פרסונאלי נכנס לנעליו של הלקוח ופונה אליו מנקודת מבטו.
לכן הכירו את הלקוח שלכם, אם באמצעות שאלונים, סקרים מזדמנים וכל פרט שידוע לכם מעסקאות או התקשרויות קודמות.
דרך אחרת להשיג פילוחים מדויקים הם באמצעות שיתופי פעולה עם חברות שמנהלות מסדי נתונים.
למשל, חברה המוכרת מוצרי פרימיום יכולה לפנות לכל מחזיקי כרטיס פלטיניום, תוך שיתוף פעולה עם חברת האשראי.
השורה התחתונה: צרו לעצמכם מסד נתונים רחב ובעל פילוחים שונים ומגוונים.

המסר הוא המלך

דיוור פרסונלי אפקטיבי מורכב ממסר ספציפי ללקוח ומרעיון קריאטיבי רענן.
משווקים רבים נוטים להסתפק בפילוח דמוגרפי או גיאוגרפי אבל שוכחים לקבוע מסר פרסונלי שרלוונטי ללקוח ונופל על צורך אמיתי ועל אוזן קשובה.
באופן אחר, המסר גם יכול לקבוע את רמת הסגמנטציה שתבצעו ולהקל על ניהול הקמפיין.
למשל, מתן הנחה מסוימת על מוצר יכולה לשלח לאלה שהתעניינו בו בעבר.
כאשר מדובר בקמפיינים פרסונאליים הפונים לקהלים רבים, מומלץ ליצור מסר פיתוחים קריאטיביים הפונים לסגמנטים שונים.
אחרי הכל, הזמנה לנסיעת מבחן עבור בן 20 לא תהיה זהה להזמנה לבן 45.
מעבר לכך, מגוון רעיונות ובחינת מסרים שונים היא הזדמנות מצוינת למדוד את אפקטיביות הקו הקריאטיבי ואת אחוזי ההיענות השונים.
השורה התחתונה: לפני שיוצאים לקמפיין פרסונאלי מגבשים מסר ברור המגובה ברעיון חזק.

פרסונאלי כל הדרך

אחד המפתחות להצלחת קמפיין פרסונאלי הוא תפירה אישית בכל מימד ולאורך כל הדרך.
למשל, שתילת בר-קוד אישי בדיוור, תאפשר לכם להציע תמורה אישית אמיתית ורלוונטית ללקוח.
דוגמה אחרת היא מילוי כל הפרטים הידועים מראש בגלוית השתתפות הנשלחת בדואר.
במבחן התוצאה, עולה כי כשללקוח נותר לחתום על הגלויה אחוזי היענות עולים משמעותית.
קמפיין פרסונאלי יכול לשלב מדיות אחרות מלבד המוצר המודפס.
טכנולוגיות חדשות מאפשרות ליצר דפי אינטרנט פרסונאליים (Personalized URL), כך שהלקוח מגיע גם לדף מקוון המאפשר לו לבחון הצעות רלוונטיות, להדפיס קופונים ממוספרים עבורו ולמעשה לבצע כל פעולה שנחפוץ.
השורה התחתונה: כמות הממשקים הפרסונאליים עם הלקוח תורמת משמעותית להצלחת הקמפיין.

כתבות נוספות

הוצאת ספרים עצמית

כתיבה מעצם מהותה, כמו כל אמנות, נועדה בין השאר לשמש פלטפורמה של ביטוי עצמי

המשך קריאה

דפוס איכותי כמינוף כלכלי

קפיצת המדרגה שעבר הדפוס הדיגיטלי משתקפות לא רק בנראות פורטפוליו התוצרים השיווקיים

המשך קריאה

איך לעצב כרטיס ביקור מוצלח לעסק?

גם בעידן הדיגיטלי המתקדם בו אנו חיים, לפיו עסקים רבים אם לא כולם מקודמים באמצעות

המשך קריאה

מידע משתנה – דוגמאות מחו"ל

קיבצנו מספר דוגמאות מהעולם לקמפיינים פרסונאליים שהוכיחו שרעיון גדול

המשך קריאה

מדע של צבעים

בכל עיצוב והדפסה באשר הם, הזמנות לאירועים או כרטיסי ביקור, יש חשיבות רבה לבחירת הצבע

המשך קריאה

מגמה עולמית: עוזבים את האופסט

העובדה כי ההדפסה הדיגיטלית צמחה בשנת 2009 בשיעור של למעלה מ-10%

המשך קריאה