עיצוב ההזמנה המושלמת לאירוע

אירועים הם לרב שמחה גדולה, שמתכוננים אליה במשך זמן רב ועוסקים רבות בהפקתה.
בין אם מדובר בחתונות, בר/בת מצוות, בריתות, ימי הולדת ועוד: המזמינים עוסקים בעיצוב ובחירה של אלמנטים רבים
שיחדיו מתחברים לאירוע אחד, בערב אחד.
אך למעשה, טרם רואים האורחים שלכם את סידורי הפרחים שבחרתם, את הנוף מגן האירועים, את צבע המפות
(וניתן להמשיך עם עוד דוגמאות).
האורחים שלכם רואים קודם כל את ההזמנה!

הזמנה לאירוע היא יריית הפתיחה שלו.
היא הדבר הראשון שרואים האורחים שלכם, ומייצגת הן את האירוע העתידי והן אתכם, בתור המזמינים והיוצרים שלו.
לפיכך, חשוב מאוד להשקיע בעיצוב הזמנה מרשימה, שתהווה תקדים הולם ומפתה לאירוע, תגרה את המוזמנים, ותגביר את ההתרגשות.
בעיצוב ההזמנה חשוב לקחת בחשבון החלטות עיצוביות הנוגעות לסוג הנייר, הצבעים העיקריים, פונטים, מרקם ועוד.
אבל, טרם מגיעים לבחירות הללו שאולי תופתעו אבל הן הבחירות ״הקטנות״, חשוב לבחור את ״המעטפת״, את סוג ההזמנה הכללי שבו שוזרים את כל השאר.
בעמוד זה ריכזנו כמה מסוגי ההזמנות המוכרים שקיימים:

הזמנת גלויה

הזמנה מסוג גלויה היא הזמנה מינימליסטית, אסתטית ונעימה לעין.
ההזמנה עשוייה לרב מנייר כרומו במשקל 300 גרם, וחתוכה בצורת מלבן המזכירה גלויות דואר.
הזמנת הגלויה אינה מתקפלת אלא מונחת בפשטות בתוך המעטפה, וניתן להדפיס תוכן על שני צידיה.

הזמנת סימניה

הזמנה מסוג סימניה היא הזמנה מאורכת ומלבנית, המאופיינת בסגנון עיצובי יוקרתי, רשמי ונקי.
ההזמנה נראית כמעין סימניה, ובאם היא מעוצבת בצורה מיוחדת באמת, אף נשמרת לרב אצל המוזמנים בתור סימניה לספר.

הזמנה מתקפלת

הזמנה מתקפלת היא הזמנה שמודפסת על נייר כרומו במשקל 300 גרם, ובאמצעות הקיפול ״מחלקת״ את אופן התקבלות המידע אצל המוזמן לשלבים: הקיפול חושף מידע ראשוני קודם, כמו למשל הכותרת ״יוסי ודנה מתחתנים״, ורק לאחר מכן חשיפה של שארית המידע.
לאחר שבחרתם בפורמט ״המעטפת״ של ההזמנה שלכם, ניתן להתעסק בתוכן שלה.
חשוב לזכור כי הזמנה לאירוע היא מבין ההפקות היחידות שנשארות עם המזמינים ועם המוזמנים גם לאחר שתם האירוע, ולכן חשוב להשקיע בה ולהפוך אותה באמת למעין מזכרת סנטימנטלית.
ניתן לשלב בהזמנה לאירוע תמונות, איורים, טקסט ספרותי, עריכה גרפית ועוד.

אנו ממליצים לכם לבחור בבית דפוס איכותי ומקצועי, שיוכל להמליץ לכם על עיצובים שונים ולעזור בבחירת כל המרכיבים בהפקת ההזמנה: פונטים, מיקום הטקסט, שילוב תמונה, חיתוך, וכמובן התאמת מעטפה.
בנוסף, זכרו כי לא משנה עד כמה יפה העיצוב שלכם, אם הוא לא יודפס בצורה איכותית ובגימור גבוה, הוא ״יתבזבז״, וחבל.

כתבות נוספות

הוצאת ספרים עצמית

כתיבה מעצם מהותה, כמו כל אמנות, נועדה בין השאר לשמש פלטפורמה של ביטוי עצמי

המשך קריאה

הדפסה על חצי גליון דיגיטלי

יתרונותיה הבולטים של המכונה פורמט הנייר של 75 ס"מ מאפשר אימפוזיציה יעילה

המשך קריאה

איך לעצב כרטיס ביקור מוצלח לעסק?

גם בעידן הדיגיטלי המתקדם בו אנו חיים, לפיו עסקים רבים אם לא כולם מקודמים באמצעות

המשך קריאה

מידע משתנה – דוגמאות מחו"ל

קיבצנו מספר דוגמאות מהעולם לקמפיינים פרסונאליים שהוכיחו שרעיון גדול

המשך קריאה

מדע של צבעים

בכל עיצוב והדפסה באשר הם, הזמנות לאירועים או כרטיסי ביקור, יש חשיבות רבה לבחירת הצבע

המשך קריאה

מגמה עולמית: עוזבים את האופסט

העובדה כי ההדפסה הדיגיטלית צמחה בשנת 2009 בשיעור של למעלה מ-10%

המשך קריאה