לפני חמש שנים רכשה PIX-PRINT, לראשונה במזרח התיכון, את מדפסת הדגל Xerox iGen3.
המדפסת מאפשרת הדפסה דיגיטלית באיכות צבע יוצאת דופן על כל סוגי הנייר.
ה- Xerox iGen3 נועדה להציב רף חדש בפתרונות הדפוס הדיגיטלי בארץ ולהציע לראשונה, שילוב מידע משתנה מתקדם ובצבע מלא בהפקות דפוס.
האתגר: השקה של תפיסת עולם
במסגרת ההשקה, ביקשה PIX-PRINT להציג לכל משרדי הפרסום בארץ את כלל יכולות המדפסת ובראשן את יכולות המידע המשתנה.
באותה תקופה, רעיון הדפוס הדיגיטלי בוודאי שלא מומש ויכולות המידע המשתנה כמעט ולא היו מוכרות בתעשייה.
מבחינה זאת, היתה PIX-PRINT פורצת הדרך בהחדרת הפתרון.
הפתרון: קריאייטיב מעולה בתזמון מדויק
הרעיון הקריאטיבי שנבחר היה לאמץ ליום אחד את "נמר של נייר", הפקס-עיתון הראשי והבולט של עולם הפרסום.
הרעיון היה להפיץ גיליון חגיגי של העיתון בצבע מלא ועם פנייה אישית לכל משרד פרסום.
יובל סיגלר, מנכ"ל "נמר של נייר" דאז (מנכ"ל טיים-אאוט כיום), הציע לשלוח את הגיליון באותו יום שבו התפרסמה רשימת משרדי הפרסום המובילים – באירוע שכל שוק הפרסום חיכה לו.
יום לפני פרסום הגיליון נכתבו מסרים אישיים לכל משרדי הפרסום ובעליהם, בהתאם לדירוגם.
המסרים היו מלאי הומור וקלעו לקמפיינים בולטים שעשה כל משרד.
לאורך הגיליון נכתבו באנרים פרסומיים המספרים בקצרה על יכולות המכונה בכלל והמידע המשתנה בפרט.
הדפסת העיתון בוצעה לאורך כל הלילה בדפוס PIX-PRINT ובבוקרו של יום, צי שליחים הפיץ את הגיליון החגיגי לייעודו המדויק.
התוצאת: גיוס 30 משרדי פרסום כלקוחות קבועים
התוצאות לא אחרו לבוא.
עוד באותו יום הוצפו משרדו של יובל סיגלר ושל חברת PIX-PRINT בטלפונים רבים.
משרדי הפרסום עצמם נוכחו לראשונה בעוצמת יכולות הדפוס הדיגיטלי והמהלך השיווקי סייע ל-PIX-PRINT לגייס כ-30 משרדי פרסום, עימם הם מבצעים מגוון רחב של פרויקטים בכל תחומי הדפוס הדיגיטלי.
כיום, PIX-PRINTניצבת בחזית הטכנולוגית של תחום המידע המשתנה, תוך שהיא מעבה את מערך ההדפסה שלה במדפסות מבית HP ו-OCE.