יום לפני הכנס, וכולם ממתינים לנתוני המכירות

הדקה ה-90 מוכרת לכל מנהל שיווק מקרוב.
אז רוב הדברים נסגרים.
באותו כנס לקוחות, הדקה ה-90 התקרבה בצעדי ענק ולמעשה יום לפני הכנס הכול היה מוכן - מלבד נתוני המכירות העדכניים שהמנכ"ל ביקש להציג.
כך שכל החומר הגרפי - הפולדרים עם למינציה, קיפול, ביג והדבקת כיס, כרטיסי הביקור והעותקים מודפסים של המצגת המרכזית - עדין היו חסרים.
נהדר!!!

הדקה ה-90 – באליניר הכל אפשרי

בשעה חמש מחלקת הכספים סיימה לעבד את הנתונים.
בשעה חמש ורבע עלו החומרים לתיקיית ה-FTP של הלקוח .
על הפרק: 300 עותקים מהפולדרים ללקוחות, והדפסה של המצגת העסקית עם עותקים אישיים ללקוח, כך שהשם שלו יופיע בחזית.
וברור שכל הדברים היו צריכים להיות כרוכים.

שחר מזרחי, מנכ"ל דפוס אליניר מספר, "מדובר בפרויקט בהחלט לחוץ, אבל בזכות ה-Xerox iGen3 אנחנו יכולים להשיג קצב עבודה גבוה מאוד.
העובדה שכלל היכולות נמצאים תחת קורת גג אחת מאפשרת לנו לעבוד בקצב מוגבר במקביל ולבצע מספר רחב של מוצרים נדרשים".

בשורה התחתונה: הפולדרים, כרטיסי הביקור והמצגות (כרוכות כמובן) הגיעו בשמונה בבוקר לאולם, מוכנות לחלוקה מייד עם סיום הפאנל שהוביל המנכ"ל.
הדקה ה-90 מלחיצה, אבל עם פתרונות הדפוס הדיגיטלי – אפשריים.