מידע משתנה – דוגמאות מחו"ל

קיבצנו מספר דוגמאות מהעולם לקמפיינים פרסונאליים שהוכיחו שרעיון גדול וטכנולוגיה חדשנית
יכולים להפוך כל קמפיין לסיפורי הצלחה שיווקיים.

שיווק מקצועי בכדורסל המקצועני

קבוצת כדורסל הנשים המקצוענית New York Liberty , זיהתה כי קיים מספר לא מבוטל של בעלי מנוי למשחקי הקבוצה, שאינם נוהגים לחדש את המנוי.
מדובר כמובן בקהל בעל זיקה קיימת לקבוצה, אשר כבר ראה את עצמו בחוג האוהדים הקרוב.
על מנת להחזיר את הקהל למגרשים משרד הפרסום של הקבוצה הגה רעיון לקמפיין פרסונאלי יצירתי.
בבסיס הרעיון עומדת גלויה, אשר מציגה את חולצת הקבוצה כשעליה מופיע שם משפחתו של הנמען, כאילו היתה זאת חולצת הסגל שלו.
בראש הגלויה הופיע שמו הפרטי של הנמען והכותרת "הגיע הזמן לקאמבק".
מנהלת השיווק של הקבוצה מספרת על שיעור החזר על השקעה (ROI) הגבוהה ביותר מבין כל הקמפיינים שביצעה אי פעם.

רנו מזנקת בעלייה עם מידע משתנה

חברת רנו ביקשה להגדיל את יחס ההמרה בין מבקרי הסניף למבצעי העסקאות בפועל ולהפוך את חווית הקנייה בסניפיה לאישית יותר.
בחברה החלו להפיק לכל לקוח פוטנציאלי שהגיע לסניפי החברה בצרפת ברושור אישי, עם פרטיו האישיים תמונת הרכב שהוא התעניין בו (כולל הצבע המועדף עליו), פירוט התוספות, הצעת מחיר אישית ושם הסוכן.
בגב העלון הודבק מחזיק מפתחות עם שם אישי.
זה לא עולה להם הרבה.
להפך, הם הרוויחו מהרעיון החכם הזה הרבה כסף.

לסוכנות הנדל"ן יש על מי לבנות

סוכנות הנדל"ן היוקרתי Robin Gordon מקליפורניה נאלצת להתמודד עם מלאי גדול וקצב תחלופה גבוה של בתים פרטיים המיוצגים על ידם.
על מנת לספק ללקוחות הסוכנות שירות ברמה הגבוהה ביותר, החליטו בחברה לספק ללקוחותיהם קטלוג המציע בתים העולים בקנה אחד עם טעם האישי ויכולותיהם הכספיות.
בסוכנות החלו בתשאול מדוייק של הלקוח בפגישה הראשונה.
בעקבות הפגישה מתאימים ללקוח מספר בתים זמינים.

המידע אודות הבתים מורכב מטקסטים תיאוריים ומספר תמונות חוץ ופנים, אשר שמורים בטבלאות אקסל במאגר מידע מרכזי.
בית הדפוס של הסוכנות מקבל את המידע הרלוונטי ללקוח ועל פי תבנית נתונה יודע להפיק באופן אוטומטי חוברת מקצועית.
החוברות מודפסות, נכרכות עוברות גימור לכה יוקרתי ונשלחות לבית הלקוח בתוך 36 שעות.
כל זאת, בעלות פחותה מהפקת קטלוג בשיטות הקונבנציונאליות.

ללמוד מחוץ לקופסה

מוסד האקדמי Cheshire Academy ביקש להגביר את אחוז הנרשמים מבין אחוז המתעניינים בלימודים בו.
הרעיון הקריאטיבי הוליד קופסת קרטון מעוצבת באופן מדליק תחת הכותרת "חושבים על לימודים מחוץ לקופסה".
תוכן הקופסה הציג באמצעות כרטיסיות מעוצבות את החיים האקדמאיים והחברתיים בקולג', את הדמויות בולטות בו ואת פעילות הפנאי.
הכרטיסיות תאמו במדויק את תחומים שבהם הביע המועמד עניין.
כך למשל, למועמד אחד הושם דגש על מגמת הספורט בקולג' בעוד למועמדים אחרים הוצגו הדמויות המובילות בתחום ללימודי המוזיקה.
הפרוייקט שילב בין הדפסת אופסט והדפסת רכב (Pre Print) תוך שילוב של מידע משתנה שכלל תמונות, ופרטים מנהלתיים דוגמת הזדמנויות למלגה, תוכניות לימודים, אפשרויות מגורים ועוד.

כתבות נוספות

איך לעצב כרטיס ביקור מוצלח לעסק?

גם בעידן הדיגיטלי המתקדם בו אנו חיים, לפיו עסקים רבים אם לא כולם מקודמים באמצעות

המשך קריאה

הדפסה על חצי גליון דיגיטלי

יתרונותיה הבולטים של המכונה פורמט הנייר של 75 ס"מ מאפשר אימפוזיציה יעילה

המשך קריאה

הוצאת ספרים עצמית

כתיבה מעצם מהותה, כמו כל אמנות, נועדה בין השאר לשמש פלטפורמה של ביטוי עצמי

המשך קריאה

עיצוב ההזמנה המושלמת לאירוע

הזמנה לאירוע היא יריית הפתיחה שלו. היא הדבר הראשון שרואים האורחים שלכם

המשך קריאה

עדיין צריך פליירים?

הפלייר הוא עלון פרסומי. ככזה, הוא מופץ לאוכולוסיות וקהלי יעד בהתאם לחומר ולמידע

המשך קריאה

מידע משתנה, משנה את חוקי השיווק

ההסתכלות הרווחת היום בעולם הדפוס, מתייחסת אל דפוס האופסט כמוצר מדף

המשך קריאה