אם יש לך יותר מלקוח אחד (אנחנו מקווים שכן…), כנראה שפתרונות המידע המשתנה שלנו יוכלו להזניק את העסקים שלך קדימה.
לא עוד פניות רחבות ללא פילוח ממוקד ולא עוד הפצה רוויה עם שיעור היענות של 0.5% במקרה הטוב.
באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, אנחנו ב PIXPRINT מאפשרים לך ליצור פניות ממוקדות ואיכותיות המגבירות באופן דרמטי את יעילות המסר הפרסומי.
פשוט כי מסר שמדבר בשפה של הלקוח נוגע בו אישית – הוא אפקטיבי יותר ועכשיו הוא גם קל ביותר ליישום.
כל מה שצריך זה קובץ נתונים, רעיון טוב – ויוצאים לדרך.
משנים את חוקי המשחק
כל בעל עסק מעוניין למקסם את התועלת ממאמצי השיווק והפרסום שלו. שיטת שיווק ללקוחות אשר הוכחה כאפקטיבית במיוחד כוללת פניה פרסונלית ממוקדת לקוח.
פניה אישית ללקוח מבדלת את המסר השיווקי שתרצה להעביר, מכלל המסרים הפרסומיים אשר מציפים את הלקוחות שלך. כאשר לקוח מרגיש שהקמפיין יועד ספציפית עבורו, יוצר הדבר אפקט חיובי אשר מעמיק את הקשר בינך לבינו. הדרך ליישם פניה אישית במוצרי השיווק והפרסום המודפסים היא באמצעות שימוש בטכנולוגיית מידע משתנה.
טכנולוגיית מידע משתנה מאפשרת יצירת פרטי משלוח משתנים, שמות לקוחות או מלל משתנה, מספור טפסים, קופונים, שוברי הנחה ופנקסים, תגי זיהוי, בר קוד משתנה, תמונות משתנות, וקוד QR לסריקה משתנה. מידע משתנה יכול להיות מסוג טקסט, אובייקטים גרפיים או מספר ומקורו בקובץ חיצוני מסוג אקסל.
אנו ב PIXPRINT מספקים ללקוחותינו שירות הדפסת מידע משתנה המתבצע תוך שימוש בקבצים הנשלחים אלינו על ידי הלקוח, ומדפסות מסוג אינדיגו הכוללות תוכנות מתקדמות התומכות בתהליך. בשיטת ההדפסה של מידע משתנה יכלול מוצר הדפוס אזורי עיצוב וטקסטים, אשר חלקם יוגדר קבוע וחלקם משתנה. השינוי יכול להיות בכמה רמות החל משינוי של פריט אחד (שם, כתובת, מספר וכדומה), וכלה משינוי ברמה גבוהה הכולל שינוי של כלל התוכן והתמונות מהדפסה להדפסה.
שיווק אישי, פרסונליזציה ומידע משתנה
שיווק אישי, פרסונליזציה, מידע משתנה, איך שלא תקרא לזה, אנחנו עושים את זה.
אנשים אוהבים שפונים אליהם אישית, שמבינים אותם ושמעניקים להם משהו שהם באמת רוצים.
הם בתמורה, יקשיבו למה שיש לך לומר.
פתרונות המידע המשתנה שלנו, יודעים לספק לך את כל היכולות האלה ויותר.
טכנולוגיית המידע המשתנה מאפשרת לך להיות יצירתי, חדשני וחשוב מכול – ממוקד בהצעות השיווקית שלך.
בואו ניקח לדוגמה שיווק חבילות נופש.
בתקופת החגים הבאה, קחו את רשימת הלקוחות שיצאו השנה לחופשת סקי, ושילחו להם עלון פרסונלי, המתאר את האתרים האטרקטיבים של העונה הקרובה.
הלקוח יבין היטב שמספקים לו מידע שמעניין אותו, וידע גם להעריך זאת.
סביר להניח שהוא גם יעדיף להזמין את החופשה שלו ממישהו שמכיר אותו ומתאים לו פתרון אידיאלי.
יעיל – בוודאי. פשוט – הרבה יותר ממה שניתן לתאר.
רעיון קריאטיבי ומידע משתנה יכולים לחולל פלאים למהלכים מכירתיים.
חברת וולמרט, שהזמינה לקוחות נבחרים לרכוש נעל חדשה ונחשקת,הדפיסה על גב העלון מפה, המתארת בצעדים את המסלול מביתו של כל לקוח ועד לסניף הקרוב.
הסניף התמלא עד מהרה בקונים וההשקה זכתה להצלחה גדולה.
רעיונות אחרים שכבר יושמו כוללים דיוור ערכות מכירה ללקוח בשילוב תמונות המוצר המדויק שבו הוא התעניין, תוספות אופציונאליות ופרטי הקשר של סוכן המכירות שלו.